Strona główna » Słownik debilizmów

Słownik debilizmów

A jak mózgowa anarchia

Anarchia mózgowa – stan, w którym mózg nie działa; patrz: musk

Ajax – a jak, co nie

 

B jak bogol

Bombelek – jednostka monetarna, która znana inaczej jako „uśmiech bombelka”; latorośl

Brewka – brew, czasownik powiązany: tykać

 

C jak ciasna

Czelendżyk – (z ang,) challange; wyzwanko; wtedy tyka mi brewka

Ciasteczka – ciacha – w sensie – ta nieliczna grupa facetów, na których będziesz patrzeć z zachwytem i coś Ci dygnie

Cisnąć bekę – śmieszkować

Chujnia – chujoza

Chujoza – niezły gnój i znój

Chemsex – sex po używkach (czyli pewnie większość na świecie); mówią, że w tym przypadku zażycie prochów czy alko jest celowe, aby zwiększyć doznania

Cipizd (pizdryk, queef) – gazy wydobywające się z pochwy. Nie mylić z klasycznym pierdem.

 

D jak dupa

Dworować – śmieszkować

Doppelbanger – spotykanie się lub sypianie z kimś, kto jest podobny do nas.

Dry humping – ocieranie się o przedmiotu lub partnera; odbywa się to często bez ubrań i bez penetracji.

 

E jak epicki melanż

Emocjonalny przejeb – no przejeb, tylko z emocjami

Edging (peaking) – doprowadzenia siebie lub partnera na skraj orgazmu, zaprzestanie działań (np. rozmową o pogodzie) i wrócenie do działań po jakimś czasie. Można się tak bawić bez końca, polecam.

 

F jak fiskus

Flow – dosłownie: pływ, przepływ; w większości sytuacji chodzi o gładkość i bystrość rozmowy

Friendzone – mityczna kraina, z której wieść głosi, że ktoś kiedyś wrócił

Face-sitting (Queening) – no chyba nie trzeba tłumaczyć, co nie?

 

G jak Grażynka

Gdzieś w pizdu – chuj wie gdzie

Gnój i znój – chujoza

GFE  skrót od “Girlfriend experience”. W niektórych sytuacjach oznacza to również, że prostytutka jest skłonna wykonywać pewne usługi bez prezerwatyw. Może obejmować francuskie pocałunki, przytulanie, mówienie i wspólne jedzenie posiłku.

Gluten – modne słowo, żeby zacząć rozmowę i zniechęcić do siebie rozmówcę. Polecam.

 

H jak hajp

Honey moon – nowobogacka moda jeżdżenia chuj wie gdzie, chwalenia się tym w socjalach, tak żeby znajomi zeszli z zazdrości i piany na ustach, z nowopoślubionym nieszczęśnikiem

 

I jak Idiota

It-girls – nie, to nie laski pracujące w IT. Podoba mi się definicja z Wiki: „to atrakcyjna młoda kobieta, która ma zarówno seksapil, jak i wyjątkowo wciągającą osobowość.” Ale fajna, że tez taka, że to laska, która wie (wskazuje) na to (it), co jest modne.

 

J jak Joker

Język polski – kara dla obcokrajowców, którzy przyjeżdżają ruchać polskie laski

Jebaniec – letko lżejszy skurwysyn

Jebaniutki – z wyrazem szacunku i lekkiego poszanowania, no i zainteresowania, często z tyknięciem brewki się łączy

Jazz do ruchania – samo przez się się rozumie (pościelowa nuta) SŁUCHAJ >>>

JuTjub – chyba wiadomsko, że chodzi o YouTube, c’nie?

 

K jak kot

Korpo – pochodzenie nie do końca poznane; amerykańscy naukowcy odkryli, że pokrewne są mu sformułowania: wyzysk ludzi, współczesny obóz pracy czy nieludzkie traktowanie; synonim: kredytowy obóz kondycyjny

Kominarz – przepycha komin; żywy wibrator

Kocopoły – chuje muje

Konwersja – osiągnięcie wyznaczonego celu, a że cele w obecnym świecie są jednoznaczne to wiadomsko, że ruchańsko

Konwersja wspomagana – wspomagana niezłą sukienką, na przykład

Karezza – stosunek, którego ccelem jest utrzymanie jak najdłużej fazy mocnego pobudzenia, ale bez wytrysku.

Ketoza – wszyscy o tym pierdolą, nikt na tym nie jest, bo się nie da.

 

L jak lipa

Letko – nieciężko

 

Ł jak łajno(t)

łejki, łindy i kajty – chujostwo, co to ma coś wspólnego z wodą; się ponoć na tym pływa, nawet widziałam


M jak musk

Musk – patrz: mózg

Mózg – narząd, działający 24h, 365 dni w roku, szczególnie nocą i pod prysznicem; z niewiadomych przyczyn nie działa w ważnych chwilach: egzaminach, przy Twoich byłych lub gdy działa Twój drugi mózg; patrz: penis lub wagina

Messendżerek – Messenger

Mocny przejeb – turbo przejeb

Match – samoistnie rymuje się ze słowem mecz; jak go masz, to się zaczyna rozgrywka, niestety zazwyczaj niezbyt ciekawa

Madka – pokolenie nowoczesnych matek polek z dostępem do internetów

Milestonsik – kamień miliowy

 

N jak nicość

Nie ma takiego bicia – nie ma srania po krzakach

Nieciężko – lekko

 

O jak o ja jebe

Ochoczo – chętnie, z chęcią

Orgasm gap – gapa orgazmiczna (suchy żart); luka orgazmowa, czyli dysproporcja w doświadczaniu orgazmów przez kobiety i mężczyzn.

 

P jak parówa

Psiapsi – przyjaciel

Przepychanie komina – przeczyszczanie komina, żeby był drożyny i sprawny i żeby nie był pajęczynami pokryty; konwersja inaczej; patrz: kominiarz

Propsować – patrz: szanować

Pościelowa nuta – jazz do ruchania 

Przejebane na maxa – o chuj, jak jest źle!

Pegging – penetrowanie mężczyzny przez dildo lub wibrator.

Pillow princess – dość pejoratywne określenie kobiety, która lubi otrzymywać pieszczoty w łóżku, ale niekoniecznie je daje partnerowi.

 

S jak słodycz życia

Starbaks – spokojna oaza na pustyni miejskiego pościgu w stylu Mad Max; spotkasz tu duszyczki w stylu późnego hipster-rokoko

Szanuje – słówko używane w bardzo różnym znaczeniu; czasem faktycznie oznacza szacunek, czasem całkowitą zniewagę, a czasem zupełne wyjebanie na sytuacje

Stary – maż ewentualnie partner (bieżący lub były)

Se – sobie

Skurwysyn – wbrew pozorom rzadko używane, aby kogoś obrazić

Soszale – sociale, w sensie social media

Squirt – gruczoły okołocewkowe, które wydzielają płyn ejakulacyjny uwalniany przez kobiety zwany squirtem.

 

Ś jak ścieki

Śmieszkować – żartować

 

T jak truteń

Trza – trzeba

Tinderland – Tinder

Tinder karuzela – Tinder

Turbo przejeb – patrz: przejebane na maxa

Tykać – łączy się z rzeczownikiem brewka („brewka mi tykła”) – oznacza błysk zainteresowania, często powiązany z czelendżykiem


W jak wiocha

Wyjebanie – słowo używane zazwyczaje w kontekście posiadania bardzo lekkiego podejścia do czegoś, czyli wyjebania

Wyluz w dupie – dystans i luz do świata

W try miga – szybko, natychmiast

Warszaffka – nie mylić z prawowitymi i rodowitymi mieszkańcami miasta Warszawy; tu ludność napływowa chuj wie skąd

Wiadomsko – wiadomix

Wiadomix – wiadomo

Waniliowy sex – miły seks, nie ma w nim wariacji Greya


Z jak Złoto

Złoto – turbo, zajebiście, mega

Ziemniak – przeciwieństwo Ciasteczka; Poznań – nic do Was nie mam, co nie

Zapiczówka – długość stroju ledwo zakrywający piczę


Ż jak żałość

Żodyn – forma powstała w niewyjaśonych okolicznościach; podchodzi z mitycznej osady zwanej Internety